Ring oss nå på 41 45 55 44

Strålende fornøyd etter å ha bestilt elektriker online

Vi opplever at flere kunder bestiller elektriker online. Vi besøkte Dan og samboeren for å høre nærmere om deres opplevelse av Elfiksern.

De var overrasket over hvor enkelt det var å bestille elektriker online

Elfiksern har fått flere gode tilbakemeldinger den siste tiden og i den forbindelse kontaktet vi Dan Hesketh og samboeren, som var kjapt ute med å bestille elektriker gjennom nettsiden. I en stor og moderne leilighet på Storo, besøkte vi dem for å høre nærmere om deres opplevelse av Elfiksern.

Tradisjonelt sett har man måtte ringe inn for å bestille elektriker, gjerne med liten frihet til å påvirke når oppdraget blir utført. Vi spurte Dan om hvordan det var å bestille elektriker på nett.

– Etter å ha lett etter elektriker på den vanlige måten, med googlesøk og hele pakka, fant vi Elfiksern på Facebook.

– Nettsiden var appellerende og det var veldig enkelt å booke tid. En smidig prosess, fra booking av tid til oppdraget var gjennomført og betalt.

Dan forteller at å bestille elektriker online var en helt ny opplevelse, og noe de aldri hadde gjort før. Men de er strålende fornøyd etter å ha prøvd løsningen til Elfiksern.

Slik booker du elektriker online

Elfiksern har lagt opp til at man enkelt og hurtig skal få løst sine elektriske problemer. Det hele begynner med at du går inn på nettsiden og definerer problemet som skal løses. Så velger du en dato og et klokkeslett som passer deg. Om det er ledig tid, så kan en elektriker også komme samme dag!

– Det vi ønsker er å kunne skape en kundereise der kunden er i fokus. Ideen er at det skal være enkelt og effektivt å få løst de enkle elektriske problemene i hverdagen. Dette betyr derimot ikke at vi ikke løser flere problemer om du ønsker det.

Daniel Skolseg, Serviceleder i Elfiksern.

For selv om du har bestilt inn en elektriker til et satt problem, så er elektrikeren behjelpelig med andre ting. Dette var også noe Dan benyttet seg av.

Dan er strålende fornøyd med den nye lampen som ble installert.

–I utgangspunktet trengte vi hjelp med å henge opp lamper i hele leiligheten. Underveis bestemte vi oss for at vi også ønsket dimmere med smarthjem-funksjon. Etter å ha snakket med elektrikeren som var her, fikk vi også muligheten til å få alt på plass til samme tid. Dermed slo vi til og installerte Plejd i alle rom.

Dan og samboeren ser rundt i leiligheten og er strålende fornøyd med de nye lampene sine.

– Elfiksern har en veldig kundeorientert tilnærming og de ansatte er serviceorienterte. Vi hadde en god opplevelse fra begynnelse til slutt og vil anbefale dem på det varmeste.

Bestill elektriker online. Du kan også bestille elektriker ved å ringe 41 45 55 44.